En vanlig måndag

Regnet verkar aldrig vilja sluta falla. Det känns som att jag knappt kan minnas när det seanst var en hel dag utan att det regnade. Det känns lite dystert. Tur att fönstrena lyses upp av stjärnor nu, det gör att stämningen höjs lite.
Avslutade min skriftliga examination idag, inskickad och klar. Skönt att slippa tänkte på det i några dagar. Snart måste jag dock börja knåpa ihop min muntliga framställning till nästa måndag. 25 minuter att prata om vaddå? Tog i alla fall en tur till Linda sen för att låna ut kameran, blev kvar fler timmar än jag räknat med och fick både lussebullsfika och mat i magen. Vi filade lite på planer inför nyår, men vet inte om vi blev så mycket klokare.

Nu måste det nog plockas här hemma, diskmaskinen ska tömmas och fyllas på och mat ska lagas. Energin till detta är väl inte så hög, men så är livet. Sedan blir det filmmys här hemma ikväll. Micke skulle låna hem "Flickan som lekte med elden" eftersom vi aldrig såg den på bio. Hoppas den är lika bra som den första.

Sista dagen i november, inte mycket mer än så händer. Så är det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den skulle jag vilja se igen för när vi såg den på bio så var ljudet så jäkla urkasst att jag inte ens hörde hälften av vad de sa! Tur att jag hade läst böckerna, annars hade jag inte hängt med alls!

Kram

2009-11-30 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0