Farbror Polisen

Igår blev jag, för första gången sedan jag tog mitt körkort för fem år sedan, stannad av polisen i en kontroll. Visa körkort och blåsa i en sån där alkoholmätare. Det gick ju såklart fin fint, men lite nervös var jag allt. Polisen är alltid polisen. Nu tycker jag det känns roligt att ha blivit stannad, då behöver jag inte vara så nervös nästa gång.

På tal om något annat så blev det ett besök på vårdcentralen idag. Mitt ena öra har besvärat mig i några dagar nu så i dag fick jag nog. Visade sig vara hörselgångsinflammation, så medicin i en vecka och sedan har det förmodligen gått över. Inget som gör någon annan illa, men mitt öra och jag får dras med värken i ca en vecka till.

Nu ska jag vila middag, sedan njuta av middagen och som min bättre hälft står för idag, biff i kantarellsås. Mums!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Då lyckades jag hålla mig undan poliskontroll längre. Nämligen 7 år! :) Det tyckte polisen var under all kritik att de inte lyckats "fånga" in mig tidigare. Jag tyckte det var roligt att bli stoppad, jublande glad blev jag :D

2009-11-05 @ 17:26:25
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0