Första blöjbytet.

Idag blev det att hoppa in som barnvakt till Moa och Harry, riktigt mys. Micke är nu utsedd till lekmästare och jag har under dagen bytt min allra första bebisblöja. Krävs nog lite övning innan snittsen sitter, men varför brådska. Harry verkade nöjd i alla fall och det är huvudsaken. Blev lite pizza med Linda och Oscar när de kom hem innan vi for hemåt för en kväll framför tv´n (och datorn). Handlade med lite godis på vägen hem, en gammal favorit för min del.


Frågan är bara vad som hände med den goda kolastången som fanns i Tom & Jerry påsen när man var liten? Det var min favorit!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hehe, bra att öva blöjbyten på en annan bebis-samma för mig! Skitbra övning innan det är dags för en annan :-) Jag håller med dig om godispåsen-varför sluta med det bästa! Saknar många klassiker från när man var liten! Polkagrisglassen, "ko-chokladen" m.m. Kram

2009-11-15 @ 10:44:27
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0