Det var väl på tiden

Jag tror det var i mars månad som vi var och inhandlade material till det som skulle komma att bli tavlor att pryda vår ena vägg i vardagsrummet mer. Allting blev sedan liggande i ett par månader innan jag i början av sommaren tog mig i kragen och satte ihop dessa tavlor. Sedan blev det lite paus igen i fixandet. Men så, idag kom Micke hem med en tavellist och vips, nu är tavlorna uppe på väggen. Efter lite beröm från oss själva över hur fint det blev så insåg vi att listen borde ju vara vit, så där har vi mitt nästa projekt - måla list utan att nudda vägg. Undra hur många månader det tar innan den färgen sitter där?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fint det blev! Det var verkligen på tiden att dom kom upp ;)

2009-10-13 @ 22:07:45
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0