Fru Nackspärr med kusin på besök

Här sitter jag och fru nackspärr och försöker söka lite artiklar till min hemtenta. Fru nackspärr har varit på besök här hos mig nu i en si så där en vecka lite av och till, kommit och gått som hon vill med andra ord, men de senaste dagarna har hon valt att stanna dygnet runt. Nu har även hennes kusin fröken "göra-ont-i-armen" anslutit och det känns som att de har riktigt roligt när de bråkar och sliter i nerverna från nacke till arm. Fullt lika roligt har inte jag som önskar att deras besök snart är slut så att jag kan få sova ordentligt och framförallt vrida på huvudet ordentligt. Det skulle underlätta en hel del i många situationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0