Äntligen helg!

Har haft en ganska lugn vecka, men ändå är jag som vanligt glad över helgen. Det är något alldeles speciellt när fredagen kommer och helgen följer. Hoppas på stor sol denna helg också, det vore inte fy skam. Ett par helgpromenader med sol och bra musik i ipoden, inte illa alls.

Annars är det trevligheter planerade i helgen, i morgon ska mamma firas och jag har luskat fram att mamma ska bjuda på min absoluta favorittårta, mammas egna marängtårta. Då ska det minsann ätas. Tror nog nästan att det kan vara nästan två år sedan jag åt den senast. Med andra ord är det inte varje dag jag äter favorittårtan, så det gäller att passa på.

På söndag blir det förhoppningsvis en efterlängtad träff med Anna, Svein och Max. De är i Sverige i några dagar så då måste vi ju passa på att ses, har inte träffats sedan jul, så det är ett bra tag sen. Ska bli mys. En härlig helg med andra ord, fint väder är som sagt att föredra. Fika i utomhus i solen, är inte det vår så säg!

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0