Årets första cykeltur

Okej, så skulle jag alltså ut och cykla för första gången i år. De flesta vägbanorna är sopade och torra och det rullar bra. Men vad väljer jag, jo, grusväg. 2,6 mil. Så ja, det var jobbigt, jag kan inte minnas när jag senast var så trött i benen och min rumpa is in pain. Aj! Om vi säger att jag och Jenny hade ett ganska flytande samtal hela första hälften så var vi desto tystare den andra halvan. Då var benen stumma och det kändes som att det endast var uppförsbackar. Men vi gjorde det. Så oerhört skönt efteråt! Om de i Biggest Loser brukar köra sin "sista-chans till-träning" i gymet, så tog jag min denna vecka på cykeln. Och aldrig har jag nog haft en sådan jobbig "sista-chansen-träning".


Kommentarer
Postat av: Jenny

Första cykelturen är det något speciellt med! :D Härligt när de där riktigt jobbiga passen är avklarade också, bra jobbat!! :)



Håller tummarna för att vägningen går bra för dig idag! :)

2010-04-13 @ 10:31:45
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0