Besvikelse

Jag hade en dålig känsla inför dagens vägning. Och den infann sig. Mitt första plus på vågen och det känns så oerhört tråkigt och jag är så besviken. +0,1 kg. Inget stort plus, men ändå ett plus. Jag har ätit inom mina ramar, tränat bra och druckit mitt vatten. Ändå blev det ett plus. Ett plus förra veckan efter påsken hade jag kunnat tagit bättre än idag. Therese (min konsulent) menade på att jag kanske behöver äta mer om man ser till hur mycket jag rör på mig och förbränner. Nu är jag bara rädd att jag kommer gå upp ännu mer i vikt om jag äter mer denna vecka.

Blir att köra på denna vecka, träna, äta bra mat och dricka vatten. Som förra veckan med andra ord. Hoppas bara att resultatet blir bättre nästa ord. Har väntat på mitt nästa mål i tre veckor nu. Hoppas på fjärde gången gillt nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad trist!! :( Fortsätt kämpa så når du säkert målet till nästa vecka! :)

2010-04-13 @ 20:44:45
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Esroth

Du är duktig!



Du tar det där målet till nästa vecka! Kämpa på!

Du har kommit så himla långt redan!



KRAM!

2010-04-13 @ 22:45:43
URL: http://esroth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0