Burrr!

Nu är nya veckan igång, kickstartade med en promenad i morse med Jenny. Var kallt och burrigt ute och det föll till och med snö. Efter en lång varm dusch och flera timmar inne i värmen så är jag fortfarande frusen. Tjocka kläder, tofflor och filt är ett måste. Nästan så vantarna skulle behövas också.

Jag har alltid frysit lätt p.g.a. min dåliga blodcirkulation. När andra sitter i t-shirt sitter jag i tjock tröja, jag har oftast filt över mig i soffan, även på sommaren och även om jag älskar att åka skidor så har jag svårt att vara ute och åka om det är mer än minus tio grader då fötter och händer blir till isbitar direkt. Jag har dock märkt att jag, efter att ha börjat gå ner i vikt, numera fryser ännu mer. Men är det inte så det kan bli när man går ner i vikt? Eller? Nåja, jag skulle aldrig klara mig som pingvin i alla fall, det är en sak som är säker.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Att man fryser är vanligt då man går ner i vikt, jag har dubbla tröjor på mig JÄMT nu för tiden hehe :P

2010-04-21 @ 15:42:44
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0