Dålig vecka

Vecka som gått kan jag sammanfatta som omotiverad. Träningen har känns tråkig och det har fikats i mängder. En sån vecka som jag bävat för ska komma och här är den. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det heller faktiskt. Idag är det tisdag vilket innebär vägning om cirka en timme. Då kommer jag stå där på vågen och veta exakt varför det inte gått bra. Inga dåliga bortförklaringar. Men motivationen till att komma igen på nytt efter vägningen finns inte heller. Inte just nu i alla fall och den har inte funnits de senaste dagarna. Det positiva är att i alla fall maten har fungerat bra samt att jag druckit vatten som jag bör i stort sett varje dag.

Det känns konstigt. I vanliga fall infaller sig en ångest på söndagen som sedan håller i sig tills vågen är avklarad på tisdagen. Den här veckan är ångesten som bortblåst och jag inser helt enkelt att det inte kommer gå vägen. Jag hoppas mötet idag kan vara peppande. Att jag är omotiverad gör dock att mitt humör är i botten också just nu, så vi får väl se hur det hela artar sig.

Kommentarer
Postat av: Esroth

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!! :S

2010-04-20 @ 19:38:51
URL: http://esroth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0