Morgontankar i det gröna


Nu är det grönt även i Katrineholm. Solen lyser idag och promenaden i morse gick förvånansvärt lätt med tanke på hur motig förra veckan kändes. Insåg efter halva promenaden att jag inte hade en aning om vad jag lyssnat på för musik, gick och drömde mig bort och tänkte på framtiden. Ibland brukar jag tänka; Undra hur livet ser ut om ett år, om fem år, tio år o.s.v. Förra året så här dags på året visste jag inte hur den här dagen skulle bli, hur jag skulle må och vad jag skulle tänka om livet om ytterligare ett år. Vi vet så oerhört lite om hur livet ska te sig, men frågan är om man skulle vilja veta mer. Jag tror inte det, inte jag i alla fall. Livet är fullt av överraskningar, behagliga och obehagliga. Men de flesta är trivsamma och gör livet härligt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig vårbild! :)



Tusen tack för din kommentar!! :D Du har helt rätt - kamera och måttband gör ett betydligt mer rättvist resultat, dock är det lite klurigare att använda :)

2010-04-19 @ 18:39:21
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Carolina

Härligt att våren kommit till er också nu. :) På tiden. hihi



Visst är det. Man känner sig nästan som en ny människa. Det är ett sånt otroligt lyckorus att se och känna skillnad, att vara i rätt spår och närma sig sitt mål. :)

Precis, känns så jäkla bra nu när jag fått fart på det igen. Man har väl svackor ibland antar jag.

Men nu ska inget stoppa mig. Är så nära mål nu känns de som. 0,7 kilo kvar till minus 20 och mellan 1,7 och 6,7 kilo kvar till det slutgiltiga målet. :)

Ja, jag mäter också, men det gör jag på fredagar så jag väntar att mäta på nytt tills dess. :) Måttbandet säger ju mycket mer än vågen så jag har vägt mig hela vägen. :)



Då är det snart dags för vägning igen då?

Hoppas det går bra. :)



Önskar dig en riktigt fin tisdag!

2010-04-20 @ 09:33:15
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0