Vår/sommar shopping

Innan jag började gå ner i vikt var det skit tråkigt att handla kläder eftersom jag inte trivdes med min kropp, när jag började gå ner i vikt bestämde jag mig för att inte handla förän jag gått ner mina 11,5 kg. Jag är inte där ännu, men har nu faktiskt börjat handla lite kläder. Nu känns det roligt att handla igen, jag är nära mitt mål och jag börjar trivas igen. Det blir dock ingen jätteshopping eftersom mina kvarvarande kilon ändå kan göra en del för kroppen. Men kan jag faktiskt skylla på att det är en del veckors leveranstid också på de flesta kläder, eftersom jag beställt på nätet. Hoppas klänningen jag beställt hinner komma till i början av juni dock, leveranstiden var satt till i slutet av maj, men man vet ju aldrig. Den ska jag ha på Adams student och hoppas då att bara ha knappt ett kilo kvar till min målvikt. Skorna nedan klickade jag hem från Laredoute i dag. Hade tänkt mig ett par vanliga låga tygskor från början men har mer och mer börjat titta åt Converse. Att jag fick hem ett brev från Laredoute igår med ett erbjudande om 30% rabatt fick avgörra saken.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kommer matcha så fint i våra skor :)

2010-04-23 @ 19:22:05
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh, så skönt. Förstår precis vad du menar med det där om kläder. Var precis likadan. Hatade köpa kläder för dom satt ändå inte snyggt. Och nu när jag börjar trivas med mig själv så vill jag köpa nytt hela tiden. Inga av mina gamla kläder sitter ju bra. Är så nära minus 20 nu så det är väl inte så konstigt. hihi.. Men ändå blir jag lika chockad varje gång jag tar på mig något av de gamla klädesplaggen och de sitter som sopsäckar. ;) Kul, riktigt kul. :) Det är precis som om livet leker igen.



2010-04-25 @ 20:33:09
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0