Filmhelg

Har haft en riktigt lugn och skön helg som verkligen har gått i filmens tecken. Jag är annars ingen stor filmtittare, har ofta svårt att fokusera på en hel film om den inte är riktigt bra. Men i helgen har jag känt mig på filmhumör och hunnit med hela fem stycken;

- Grown Ups
- Kick Ass (Här tappade jag dock fokus och orkade inte se klart. Udda film tyckte jag, Micke gillade den skarpt. Vi har inte alls samma filmsmak i det här hemmet)
- Sommaren med Göran
- Bröllopsfotografen
- Date Night

Perfekta filmer för en lugn och skön helg. Behlvs ingen direkt koncentration för att se dom, man behöver inte tänka något extra utan kan enbart fokusera på att ligga bekvämt i soffan. Härligt!

Nu blir det till att sova. Morgondagen innehåller morgonpromenad och uppsatsskrivande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0