Gårdagens to do!

 Igår kväll tog jag ett race ner till källaren och bar upp alla mina böcker som jag har sedan min tid på utbildningen. Nu kommer jag verkligen inte behöva dom mer, så nu åkte de ut till försäljning i stort sett allihop. Och det ger resultat, fyra är redan sålda och en är under mailkonversation. Mindre skräp i källaren och mer pengar på kontot!



Det blev inte direkt mindre kaos här hemma när jag slet fram alla böcker heller. Städning och rensning hamnar högt på priolistan nu. Dock efter både plugg och jobb så får se när tiden infinner sig.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv tack för att du sa till om inlägget, det blir sådär ibland och jag vet inte varför - men nu har jag fixat det! :)



Ja men du har helt rätt ang pommesen, det beror ju helt på vad man jämför med också såklart. Det är ju bättre än att äta en kebabtallrik ute till exempel ;)

2010-08-22 @ 19:43:37
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0