Inställda städplaner

Mina planer för denna eftermiddag var att komma hem från jobbet runt halv tre och sedan storstäda här hemma, det behövs verkligen. Istället fick jag lämna jobbet ett par timmar för tidigt med illamående, yrsel och kallsvettningar. Jag har mått lite skumt sen jag och tjejorna var ute och åt i måndags, tror det kan ha varit maten. Annars brukar jag alltid tänka på vad och var jag äter när jag är ute, speciellt så här i rötmånadstid. Men hungern tog nog över i måndags och jag tänkte inte på det alls. Lida för det får jag nu.

Micke är barnvakt och han och Max är och spelar boll i parken. Det kommer nog roa dom båda i ett par timmar. Det var så sött att se dom gå iväg, hand i hand över vägen. Så medans dom roar sig så ska jag fortsätta ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0