Lathet

Det här med att bli bättre med motionen den här veckan går väl lite sisådär för att vara ärlig. Promenad igår blev det och i onsdags jobbade jag i sju timmar av vilka jag gick och stod upp i fem, det måste väl ändå räknas som motion, om än på låg nivå? Idag hade jag faktiskt planerat en promenad alternativt ett pass på gymmet med bror. Bror reste dock bort så då återstod promenad. Blev dock lat och hoppade den. Illa, jag vet. Blev dock lite övningar här hemma istället (100 situps, 50 rygglyft och 50 armhävningar), gills det?



Kommentarer
Postat av: Esroth

Bra ju!

2010-08-29 @ 14:44:22
URL: http://esroth.com
Postat av: BENITA

Sv: Självklart blir allt tråkigt om man inte får unna sig saker ibland :C

Postat av: Pärlan

Svar: Ja, jag tycker det jätteskönt att skriva ner hur man mår och vad man uppnått. Så man kan kolla tillbaka :)



Jo, jag brukar planera veckan innan. Eftersom jag jobbar så jäkla olika tider varje dag så måste jag verkligen planera. Och ja, det hjälper absolut! Jag bokar på Friskis & Svettis hemsida så jag har allt redan inbokat :)

Tyvärr har jag ingen att träna med. Det hade verkligen varit drömmen! Men då skulle jag också behöva vara tvungen att hitta någon som har lika olika tider som jag. :P

Ja, det är verkligen skitjobbigt det här med träningen :/ Att få in en regelbundenhet framförallt. Men vi kommer klara det! Tre gånger i veckan kör jag på. Det tar ungefär 21 träningstillfällen (regelbundet) innan man har kommit in i det sägs det. Det är några veckor. :P haha. Så klart det är jobbigt i början :)

2010-08-31 @ 13:39:18
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0