Resultat

Idag var det åter till verkligheten. Viktväktarna fick sig ett besök och jag måste säga att jag blev glatt överraskad. Vågen visade på +1,7 kg under sommaren. Trodde verkligen att det skulle vara mycket mer, men jag får nog tacka motionen på jobbet för att det stannade där det gjorde. Har inte följt viktväktarna under sommaren så det känns skönt med detta resultat. Med detta plus har jag nu 3,5 kg kvar till målet! Inte oövervinnerligt och defenitivt inom sikte. Målet är att vara klar till jul, men självklart så tidigt som möjligt.

Även om kilona inte ökat så jätte mycket så har måtten på kroppen ökat lite här och där. Hoppas vara i fas inom ett par veckor då förhoppningsvis framförallt all vätska som jag samlat på mig har försvunnit. Nu är det träning till tusen som gäller. I morgon får det nog bli ett besök på gymmet eller simning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne, det är ju så. Men man kan ju inte vara på topp varje dag! Som svar på din fråga så kör jag ingen speciell metod eller diet. Försöker bara minska på allt som är onyttigt. Det blir ju lätt mycket fika med kompisar, godis eller chips på helgerna till filmerna osv. Vill bara få bort några enstaka kilon, lite valkar och så. Och även må bra! Utan att fixera mig till någon diet. Vill ha ett hälsosammare liv men ändå kunna unna mig saker ibland! Sen kombinerat med träning såklart! :)

Har du någon speciell metod själv?

2010-08-23 @ 13:48:43
URL: http://ihavemanydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0