Veckans resultat!

Heja, Heja!! Vilken flygande start jag fick på den här hösten med kilona som ska bort. Vågen visade idag på -1,2 kg. Är förmodligen främst vätska som försvunnit och det gör mig inte ett dugg. Maten har funkat bra och vattnet lika så. Motionen har det dock varit sämre med. Målet är i alla fall inom räckhåll och jag mår så bra!

Jag går på mötena på ViktVäktarna för att få motivation, inspiration och lite jävlarannama när resultatet visas på vågen. Det brukar diskuteras hej vilt och jag tycker det är intressant att lyssna på människors historier och tips. Jag vet att det är omöjligt att alltid vara positiv och att ha en dålig vecka är väl inget konstigt. Men vissa personer bär på så mycket negativ energi att man frågar sig om de verkligen ens vill bli positiva. Det är himla svårt att försöka peppa och dela med sig av tips till en sådan människa när det tas emot med negativitet hela tiden.

Jaja, strunt samma. Nu ska jag äta stuvade makaroner och falukorv (riktig husmanskost) och sedan planera kommande vecka. Mer motion är tanken denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Esroth

oj oj oj, var fanns den där negativiteten? :-D

2010-08-24 @ 19:02:29
URL: http://esroth.com
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Grattis till din viktminskning.



Och tack för att du orkade läsa min historia. Och tack för att du peppar mig som du gör!



Kram/b

Postat av: Anonym

Precis, absolut! Känner att metoden passar mig galant. Borde passa varenda människa här i världen! Men är väldigt lätt att överdosera med socker och fett nuförtiden..

Grattis till minskningen!! Jättebra ju, du har supernära till ditt mål nu! :) får jag fråga hur mycket vägde du från början och hur mycket väger du nu när ditt mål är avklarat? Massa peppkramar!

2010-08-24 @ 22:14:39
URL: http://ihavemanydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut! Huvudsaken är att man mår bra och att man trivs med sig själv. Och det tycker jag absolut du ska göra! 9 kilo är mycket skillnad, du ska vara superstolt över dig själv! De sista 2 kilona kommer du klara av enkelt som en plätt med din inställning!

2010-08-24 @ 23:01:30
URL: http://ihavemanydreams.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till viktminskningen! :D Vad härligt att du nästan är i mål :)

2010-08-25 @ 14:36:59
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Grattis till det stora minuset! :D (även om en aningen sent)

2010-09-03 @ 19:31:01
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0