Världens klantigaste?

Dagen innan mormor åkte in på sjukhus så hade hon lagt in gurkor som hon nu ville att vi skulle ta reda på så att de kom till nytta och inte blev förstörda. Mamma kom för en stund sen förbi med den stora burken som jag tog emot och skulle gå upp för stentrappen som leder till porten oh sedan in i lägenheten för att dela upp gurkorna. Två steg upp i trappen snubblar jag och ramlar framåt, tar emot mig med ena handen och hör sedan hur glasburken krossas mot trappen.

Resultatet? Handen mår sådär, glasburken mår inte alls, gurkorna går ändå förhoppningsvis att äta och grannarna kommer nu säkerligen få känna ättikslukten ett antal dagar kan jag gissa.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: Nä, det är synd att dom inte finns i checklistan... Men det är rätt lätt att lägga till egna livsmedel, särskilt med dom här barsen. Räknade utan denna och den innehöll 4PP. Dom flesta är nog mellan 4-6PP. Så jag lägger alltid till egna. Det står väldigt bra i deras näringsinnehåll också hur mycket, dessutom fibrer! :)

2010-08-11 @ 10:20:54
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0