Bästa dagen på länge!

Vilken dag! Skickade in uppsatsen, den färdiga och kompletta uppsatsen som jag kämpat med sen i augusti, strax före lunch. Med en dag tillgodo t.o.m. Detta innebär att jag nu inte kan göra mer med den innan examinationen nästa torsdag. Och när jag som bäst satt och kämpade med det sista i uppsatsen så ringer telefonen. En av rektorerna i kommunen som ville att jag skulle komma på intervju för ett jobb. Jag var tvungen att hoppa och studsa lite när jag lagt på. Färdig uppsats och en arbetsintervju på samma dag. Kan det bli bättre? Det sägs ju att händelser, bra eller dåligt, kommer i tre, så kanske har jag ytterligare något bra att vänta. Om inte så är jag fruktansvärt nöjd med dagen som den är. Nu tar jag eftermiddagen ledig, ska slänga mig i soffan och inte göra något annat än att njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0