Det lider mot sitt slut...

Lite mer än ett dygn kvar på detta år. Det är galet vad fort tiden går, känns som det bara var några månader sedan som vi firade in detta år som nu redan passerat i en rasande fart. Men som jag längtar till året 2011. Ett år som kommer med glädje, lycka och nya utmaningar. Jag tar examen och börjar mitt nya jobb. Många födelsedagar ska firas ordentligt; min fina fyller jämt, lilla bror fyller "vuxen", jag firar en fjärdedel av hundra och mamma det dubbla. Kärleken flödar och kommer att flöda ännu mer under den sena våren. 2011 kommer att bli en fint år. Vi firar in det med god mat, härligt sällskap och med vår kärlek. 2011 kommer att bli kärlekens år. ♥


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, är det något stort på gång?! :)

Låter mysigt!!

2011-01-01 @ 21:00:23
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0