Julveckan

Nu är julveckan här. Lite konstigt känns det allt ändå, decembers dagar har bara flygit förbi. Har inlett denna vecka med en arbetsintervju och nu håller jag verkligen tummarna. I morgon ska jag fila med det absolut sista på uppsatsen och sedan tar jag "jullov". Ska försöka koppla bort alla jobbtankar under några dagar, vilket säkert är lättare sagt än gjort.

Ikväll ska jag pynta granen. Äntligen. På något sätt blir julen mer på riktigt när granen kommer på plats. Sedan blir det julfix de sista dagarna inför jul. Kanske att jag gör lite mer kola och tar med mig på julafton. Kan verkligen rekomendera apelsinkola, så himla gott. Ska baka något gott som Micke får ta med sig till jobbet också. Sen ska jag bara njuta hela veckan.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du får lägga upp receptet på apelsinkolan! :)

2010-12-20 @ 20:49:17
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0