Laddar!

Det enda jag gör just nu om dagarna är att läsa. Uppsats efter uppsats. Från början till slut och från slut till början. Om och om igen. I tre dagar till måste jag ha energi och sedan ytterligare några dagar för att fixa till de kompletteringar som blir, men sen ska jag tömma huvudet på allt och bara njuta av julen och ledigheten.

I morgon är det dags för arbetsintervju. Jag hoppas verkligen på detta då det är på en skola där jag verkligen har trivts när jag varit där förut. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hoppas verkligen att det gick bra på intervjun idag!!

Ber om ursäkt att jag inte svarat på din kommentar innan, men jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att svara på kommentarer förra veckan. Vill ju lägga ner energi på det hela också ju. :)



Tack så otroligt mycket för din fina kommentar efter olyckan. Det betyder mycket för mig att det finns så fina människor som bryr sig, människor man aldrig träffat, men som man ändå kan kalla vänner. :) Så tack!!



Jag hoppas du har haft en riktigt fin kväll.

Massor av kramar

2010-12-14 @ 22:43:39
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0