Söndag

Vaknade med världens huvudvärk i morse, som tur var blev det något bättre efter en promenad ute i friska luften. Följde sedan med Jenny till Norrköping, tack vare rean som härjar överallt så införskaffade jag mig ett nytt underställ (eller rättare sagt jag skaffade mig ett eget eftersom det jag använt de senate åren är Mickes). Blev ett rosa/svart, himla snyggt!

I morgon börjar praktiken, den gör mig mest stressad just nu eftersom jag har min andra uppgift också som måste göras under dessa tre veckor. Men jag har en bra plan över uppgifterna på praktiken, så det kommer nog lösa sig.

Nu ska jag försöka övervinna mitt enorma sug efter kakor, godis, chips och allt annat som har grott i min kropp under dagen. Jag skulle lätt kunna åka till ICA och inhandla allt detta och sedan bara moffa. Men jag måste hålla mig ifrån, måste. Nu ska jag laga mat istället, hoppas det kan ta bort det värsta suget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0