Torsdag

Den här dagen är konstigt, jag har ingen tidsuppfattning alls. Det känns som att klockan är runt tre på eftermiddagen, men egentligen slår den snart fem. Kan bero på att det blev schemaändringar i skolan och föreläsningen lades mellan klockan tre och fem istället för tio och tolv som de legat de tidigare dagarna. Därmed hann jag med ett besök på gymmet innan jag åkte till skolan. Vilket var tur, träning behövs den här veckan.

Besöket på vågen i tisdags blev lite av en besvikelse, även om jag redan innan hade en konstig känsla i kroppen. -0,1 kg blev det fjuttiga resultatet. Men bättre än inget alls försöker jag övertala mig själv om. Hoppas på bättre resultat nästa vecka.

Nu ska jag varva ner, har blivit mycket tankar kring skolan senaste dagarna med D-uppsats och allt vad det innebär. I morgon tar jag en paus (iof bara för att jag inte har hunnit få hem materialet till de kommande uppgifterna ännu). En pausdag som innebär träning, lunchdejt, fikadejt och kanske lite städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0