Trötthetskänsla

Min kropp värker något enormt och fötter och ben är värst. I ena foten känns det som jag har en spik uppstucken i hälen som gör ont varje gång jag sätter ner foten i marken. Men vill man vara fin får man lida pin, brukar det ju sägas. Löpbandet, simning och promenad på samma dag gör sitt för kroppen och igår kunde jag inte annat än att ligga i soffan på kvällen. Men det är ändå den sköna tröttheten som infinner sig, tröttheten som säger att jag har rört på mig och behöver lite vila.

Och vila ska jag göra i eftermiddag. Snart äta lunch, ta en lång dusch och sedan ladda inför kvällens bravader hos Jenny som bjuder in till examensfest. Tävlingsnerverna ska plockas fram för det blir visst lite buzz-spelande.

Mitt i denna trötthet glädjs jag ändå åt att på fyra veckor ha tappat ca 20 centimeter på kroppen. Det känns bra att det visas på fler sätt än på vågen när man ligger i och vill förändra sig själv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjugo centimeter är GRYMT! Jag längtar redan till nästa mätning :)



Tack så jättemycket för igår!

2010-02-07 @ 13:50:06
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0