Ett år kvar!

Idag blev det en oerhört lång eftermiddag i skolan, från ett till halv sex satt jag på examinationsseminarium. Vilket var intressant, men när klockan närmade sig halv fem kände man sig lagom degig i huvudet och ville bara åka hem. Jag och Erika hade våran presentation först och kunde luta oss lite tillbaka sen, men vi var ju fortfarande tvugna att vara kvar till slutet. När det äntligen bar hemåt sen, så blev det stopp på vägen p.g.a en trafikolycka, så närmare halv sju klev jag innanför dörren. Nu är det i alla fall bara ett år kvar, ganska exakt. Underbart! Vi hade planer på att gå på bio ikväll, men jag hade missuppfattat tiden, så den var redan klockan sju och det hann vi inte med. Blir en kväll i soffan istället, gör dock inte så mycket, är rätt slut i skallen.

I morgon blir det mysdag då Harry ska spendera förmiddagen här hemma hos oss. Bebismys kan man aldrig få för mycket av. Man får passa på när man får chansen att låna lite.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att jag fick mysa med Harry-Barry, det var mys. Vaknade med träningsvärk i armen - inte van vid att bära bebisar :)

2010-01-22 @ 20:42:23
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0