Komma i form

Det känns som jag är på G. Jag börjar komma i fas med träningen, den börjar bli allsidig, vilket känns bra så jag inte tröttnar för fort. Cirka 2,5 liter vatten om dagen och mat inom ramarna. Jag är igång och på rätt väg! Det känns inte jobbigt att träna och röra på mig, jag vet ju att det ger mig något tillbaka och det känns nästan som om jag tävlar mot mig själv. Mot den där rösten som förut alltid fick mig att stanna kvar hemma. Den rösten som sakta med säkert börja försvinna. Det är en härlig känsla och jag hoppas den håller sig kvar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ÄR grym!



Jag är SÅ stolt över dig, över oss. Vi ÄR bra!

2010-01-22 @ 20:41:21
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0