Snabba Cash

Nu är julen äntligen bortstädad. Har plockat lite pö om pö idag och nu är det bara gardinbyte och dammsugning kvar. Det får fixas i morgon, efter att jag lånat mormors symaskin för lite gardinuppläggning. Annars har jag haft syster och Majsan på besök idag, vi tog en liten promenad och åt lite lunch här hemma. Men förkylningen sätter sina spår och jag känner mig mosig och trött.

Ikväll pratade vi om bio, Snabba Cash, jag tog mig aldrig igenom boken, men Micke tyckte den var bra och jag tror att filmen kan vara riktigt bra. Dessutom gillar jag Joel Kinnaman i Johan Falk filmerna. Dock tror jag inte jag orkar bio ikväll och såg dessutom nyss när jag kollade på biljetterna att det inte finns några platser kvar bredvid varandra, förutom längst fram. Och ska jag på bio vill jag helst slippa nackspärr. Men kanske någon annan dag i helgen eller veckan istället.

Nu ska jag bege mig mot köket och laga tacopaj tills min andre hälft kommer hem från jobbet.


Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0