Upp på bandet

Tog mig till gymmet idag, frågan var crosstrainer eller löpband. Jag har på senare tid velat trotsa mig själv och kliva upp på löpbandet, trots att jag tycker att det är lite halvvingligt i början och trots att jag får så ont i benhinnorna när jag springer. Men nu tog jag mig i alla fall i kragen och klev upp på bandet, 30 minuter blev det och jag är nöjd med mig själv att jag äntligen tog mig upp. Jag fick mersmak och vill ner snart igen och springa.


Så här rosa är jag nog inte riktigt, även om min ipod är lika rosa som linnet på bilden.
(bild från google.se)


Kommentarer
Postat av: Esroth

Bra där!



Se till att öka successivt så benhinnorna hänger med. :D

2010-01-24 @ 15:36:52
URL: http://esroth.com
Postat av: Jenny

Sprang du i TRETTIO minuter?? Skitbra att utmana sig själv. Jag längtar efter vattengympan, det är en utmaning för mig.



Ses imorrn!

2010-01-24 @ 19:51:09
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0