Äntligen helg!

Helgen är så välkommen. När man inte är van att jobba fysiskt så är man bra trött efter en vecka på jobbet kan jag lova. Som student är det ju inte så mycket fysiskt arbete man utför, så att dela cykla och springa i trappor flera timmar per dag, det känns i kroppen. Dessutom känner jag mig mosig med huvudvärk, täppt näsa och en ond hals. Helgen är nu därför oerhört efterlängtat. Pappa ringde som en räddande ängel och ville bjuda ut oss på mat ikväll också. Som om han läst mina tankar om hur otaggad jag var att ställa mig vid spisen.

Trevlig helg vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig kväll! En annan fick för sig att bjuda över sin päron på grillat, det blev lite stressigt... Men det blir nog trevligt.



Hoppas på strålande sol imorrn, men det ser inte så lovande ut :(

2010-07-09 @ 17:36:03
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0