Hur är det möjligt?

Hur kan det komma sig att diskhon OCH diskbänken är fylld med disk när det finns diskmaskin här hemma? Det är tusan i mig en gåta...

Idag är det i alla fall en grå dag ute, några regnstänk har till och med visat sig. Därför blir det bakning idag istället; en jordgubbs/blåbärskaka som Micke ska ha med i morgon till jobbet samt matbröd. Pluggningen står still, jag sätter mig vid datorn men får inte ut något på print. Jag lägger det därför åt sidan idag och hoppas att inspirationen kommer.

Så förutom bakning blir det en slapp dag idag. En del läsning i Keplers Hypnotisören, som egentligen är alldeles för bra för att lägga ifrån sig, vilket resulterade i att jag sträckläste halva (ca 300 sidor) igår. Till kvällen blir det sen kalas för Maja som firar sin första födelsedag idag. Undra vad som hände? Jag minns det som igår när syster ringde och sa att jag bara hade haft fel med datumgissningen med en dag och att en liten Maja var född.

Nu åter till baket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0