Ny människa i morgon?

Jag hoppas att jag vaknar som en ny människa i morgon med massor av energi. Sov som en kratta natten som var vilket gjorde att humöret var i botten när jag klev ur sängen i morse, att det sedan regnade ute gjorde ju inte saken bättre. Men det var bara att fara mot jobbet och köra några timmar. Sedan ett stressat akutbesök till nageltjejen som fixade till mina naglar i sista stund innan hon går på semster. Kan ju inte se ut hur som helst nu när det står bröllop för dörren. Nu har jag däckat i soffan med huvudvärk och det vankas tidig sänggång.


Jag och mina nya naglar äter popcorn. Det fick bli svarta naglar med pärlemor, det enda som passar ihop med färgen på klänningen till bröllopet. Ljusa naglar nu när jag jobbar är inget alternativ då de blir fula av trycksvärta på ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 13:49:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0