Pluggeri

Vädret har inte varit det bästa idag så det var perfekt att börja med pluggandet. Har setat från klockan elva i förmiddags till klockan fem i eftermiddag med undantag för en lunchpaus. Känns bra att vara igång, har mestadels letet litteratur och material och det tar sin tid. Att skriva uppsatsen i 20 veckor låter mycket, men jag kan tänka mig att stressen och pressen kommer sätta in ganska så snart när höstterminen väl är igång. Den slöjade kvinnan i den svenska mediala debatten, är vad jag ska skriva om. De flesta drar efter andan eller utbrister "oj!" när jag berättar vad jag tänkt skriva om. Jag tror det kommer bli otroligt givande, spännande och tufft. Men vilket uppsatsskrivande är inte tufft? Jag har i alla fall inte hört någon säga att skrivandet har varit en lätt match.

Nu har mannen här hemma lagat mat så nu är det dags att sätta sig till bords.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med skrivandet!! Jag tycker det låter som ett riktigt intressant ämne :)

2010-07-19 @ 14:28:08
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Låter väldigt intressant! Särskilt nu med alla debatter som niqab :)

2010-07-21 @ 17:11:23
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0