Vad är det för dag?

Det krävs väldigt lite för att jag ska bli dagvill och ha noll koll på vilken dag det är. Efter att jag var hemma från jobbet i måndags så har allting blivit förskjutet bakåt. Idag har jag t.ex. haft för mig att det är onsdag hela dagen, tisdagen blev måndag och onsdagen blev tisdag o.s.v. Men så blev jag glatt överraskad när jag för en stund sedan insåg att det ju är torsdag idag vilket innebär fredag och helg i morgon. Lovely! Tänk vad lite det krävs ibland för att humöret ska bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Jag måste också alltid ha något att läsa, går åt annars! De där böckerna har jag stått och hållt i på bibblan men inte kommit mig för att låna ännu, ska nog låna nästa gång jag är där, för de verkar bra!

2010-07-15 @ 20:18:12
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0