Bokad tv!

Klockan halv fyra på lördag har jag bokat tv´n här hemma. Då ska inget störa, det ska vara tyst så att jag kan höra varje ord. Jag kan bara inte missa det omtalade bröllopet. Av nån anledning så är jag fascinerad av kungligheter världen över och har varit länge. Och jag missade heller inte Norges och Danmarks kronprinsars bröllop när de fick sina prinsessor. Även om jag nu inte varit intresserad av kungligheterna så hade jag garanterat tittat på bröllopet i alla fall. Jag tycker att det ska ses. Finns möjligheten, som den nu gör, att få se en sådan stor del av svensk historia (som det är och kommer att bli) så varför inte ta chansen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Vilket bra jobb med en massa gratismotion! :D Hahaha dock är det inget vidare när man tvingas använda sina värkande muskler nej... ;) Men tänk vilken kondition du kommer få! :D

2010-06-18 @ 21:20:17
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Carolina

Är också sugen på bröllopet, men ändå inte på nå vis. Men så känns det liksom som om man måste se det, och sen är det ju något helt underbart med bröllop. Får kanske skynda mig hem efter jobbet. Slutar 15.00 och det började väl 15.30?!

2010-06-18 @ 22:26:55
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Angående packningen så är det verkligen hemskt. Man ser liksom ingen ände på det och ju mer man packar ner destu mer inser man hur mycket saker man egentligen har, och då blir man alldeles matt i hela kroppen. haha.. Känns som om det kommer ta mig flera månader att bli färdig. Det är ju verkligen miljoner saker man inte tänker på. Tur i alla fall att vi inte bor i hus och ska flytta. Hjälp vad man samlar på sig. Vi har bara bott här i två år och har samlat på oss hur mycket som helst. Tur att vi ska flytta till större. :)



Hoppas allt är bra med dig och att du har en riktigt trevlig kväll!

2010-06-18 @ 22:29:10
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0