Bröllopshelg!

Den här helgen går verkligen i bröllopets tecken. I tidningar, på nätet och på tv har det inte gått att undgå det kungliga bröllopet de senaste dagarna. Och mig gör det inget. Förutom en promenad och en lunch med syster så ägnades hela dagen igår åt att titta på tv och följa bröllopet. Först hemma och sedan hos Jenny. Jag var fastklistrad vid tv´n, ville inte missa en sekund. En eller två tårar kom så också vid vigseln, såklart.

Man skulle kunna säga att matintaget även det gått i bröllopets tecken denna helg. Jag har ätit hela tiden. Finns inga hämningar och inget stopp, om ett par timmar fortsätter det här hemma med fika när pappa & Co kommer och morgondagen ser inte sämre ut. Så jag skyller mina extra två kilon denna helg på Victoria och Daniel.


Kommentarer
Postat av: emsut.



Härligt att skylla viktökning på dom! Ett per skalle. Shysst fördelat :P

2010-06-20 @ 17:25:41
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: emsut.



Ja, rätt ska ju vara rätt! :)

2010-06-20 @ 21:07:04
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0