Planer...

Min dag var planerad på följande vis:
Heldag med Jenny på stranden, färgning av fransar och vaxning av ögonbryn, Viktväktarmöte och sedan kolla på bröderna när de spelar boll.

Av planerna blev följande:
Inringd till jobbet, skynda hem och kasta i mig mat och sedan ner och färga fransar och vaxa bryn, ner till pappa som fick ta sig en titt på bilen som började strular i veckan och ännu mer i morse, lektion i däckbyte av pappa, hem laga mat som nu står i ugnen och förförhoppningsvis hinner jag i alla fall se andra halvlek av fotbollen.

Det blir inte alltid som man tänkt sig, det är ett som är säkert.

Idag tackar jag gudarna (eller någon) för den som uppfann fläktar. De räddar oss här hemma dessa dagar. Golvfläkten och bordsfläkten går båda för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0