Sommar(jobbs)lov!

Idag avslutade jag mitt fjärde år på universitet. Fyra år. Det är helt otroligt. Bara en enda termin kvar innan jag kan titulera mig lärare. Och kan det bli bättre än att sluta med ett godkänt arbete på den avslutande examinationen. Trodde verkligen jag skulle få sitta med kompletteringar innan jag blev helt klart, men alltså inte.

Sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och kommer så fortsätta att göra resterande tiden av dagen. Längtar till lördag då jag äntligen får sova ut ordentligt. Har varit tidiga mornar den senaste veckan med pluggande, spa och jobbande. Men klaga ska jag inte.

Har precis avnjutit en hemmagjord mjukglass som jag hittade recept på. Inte illa att fira in sommar(jobbs)lovet med glass!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill ha recept på hemgjord mjukglass. Det såg smarrigt ut.



2010-06-09 @ 17:33:52
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Svar: Tack!! Du har absolut rätt. Det är ofta bättre att prata av sig till någon som inte står en nära så att säga. Och alla som läser min blogg (eller dom flesta iaf) förstår ju också vad man går igenom vad gäller vikten, eftersom det är vad alla har gemensamt! :) Vilket också är otroligt skönt! Att alla förstår. Än någon som aldrig behövt gå ner i vikt eller kämpa med vikten. Det gör otroligt stor skillnad!



Jag ska absolut kämpa! :D Tack, tack, tack!

2010-06-09 @ 21:30:44
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

Jag vill också ha recept på den där! :D Hur många PP?

2010-06-13 @ 18:03:04
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0