Underbara dag!

Jag ställde klockan tidigt i morse, allt för att kunna få så mycket sol som möjligt idag. Så från klockan åtta i morse, förutom en morgonpromenad, har jag varit parkerad på balkongen. Jag, en bok och en tillbringare med apelsinsaft. Allt som behövs. Nu har jag tagit mig inomhus för att skicka in min sista uppgift för denna termin. Skrev så fingrarna glödde igår så jag skulle kunna njuta av solen idag. Deadline i morgon klockan tolv, men skönt att få det avklarat redan nu. Har precis slängt ihop två limpor som står i ugnen och doftar ljuvligt och nu blir det snart middag på balkongen. Värre kan man ha det.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så du är också hemma och njuter denna underbara dag?! :) Så härligt.



Tack så mycket för din kommentar om mina designer. Kul att höra vad andra tycker. Själv blir man ju så "hemmablind" när man stirra på dem under uppbyggnaden. haha..

Jag gör designer enbart för att det är roligt så jag tar inget betalt. Sen tycker jag väl inte att jag är tillräckligt proffsig heller för att ta betalt. haha..



De där med ideer är verkligen inte lätt. Jag är precis likadan själv så jag pillar mig fram varje gång. Ser ideerna efter hand. Får liksom inte fram så mycket på förhand, så tyvärr har jag inga ideer på lager att ge dig. Men kommer jag på nått så. :)



Tandvärken är bättre nu som väl är. :) Tack för omtanken.



Hoppas du har en fortsatt bra dag där på balkongen.

2010-06-03 @ 17:15:12
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Åh vad avundsjuk jag blir!! Själv har jag suttit instängd på jobbet hela dagen. :( Enda solen som träffade min hy var på väg till pendeln och jobbet. Blä. Men i helgen blir det ändring på det! :D Och bara för det kommer det säkert regna! Min vanliga tur.

2010-06-03 @ 17:27:34
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0