Vågen

Det blev ett helt okej möte med vågen idag. -0,3 kg blev resultatet. Men med tanke på att jag hade gått upp cirka 0,3 kg efter Oslo vistelsen, innebär det att jag gått ner runt 0,6 kg den gågna veckan.  Så det känns som ett bra resultat. Nu är det bara att köra järnet denna vecka, spa vistelsen i helgen blir en nöt att knäcka. Men det finns en plan för helgen så förhoppningsvis går det vägen i alla fall. Träningsmöjligheter finns det garanterat gott om i alla fall, så där slipper jag inte undan. Maten är svårare eftersom jag inte vet i förväg vad som serveras, men det får bli som det blir med det. Helgen blir som en uppladdning, på måndag börjar jobbet, bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0