Fredag!

En ny rutin har slagit rot i min kropp, det handlar om tiden jag vaknar på morgonen. För bara några veckor sedan var jag helt förstörd om jag inte sov mellan tio, elva timmar per natt, ibland t.o.m uppåt tolv timmar. På senare tid har jag börjat vakna vid åtta, halv nio på mornarna och är pigg. Detta betyder också att mina sovtimmar har sjunkit till åtta eller nio per natt. Jag vet att jag är en periodare vad gäller att sova och jag vet också att det beror på årstiderna. Så kanske är det nu så att våren faktiskt börjar infinna sig och mina sovtimmar går neråt, vilket inte göra mig något. Det är en härlig känsla (inte alltid, men oftast) att vakna på morgonen och inte på förmiddagen. Morgonen är så härlig när man kan krypa upp i soffan med frukosten och framförallt vara pigg. Dessutom är jag riktigt förtjust i radioprogrammet The Voice och det är en perfekt start på morgonen att se och lyssna på det.

Planerna idag är inte så stora. Ska hinna med att plugga och skriva klart dokumentet kring praktiken nu på förmiddagen samtidigt som tvättmaskinen snurrar. Efter lunch kommer Sandra och Maja och vi ska ta oss en tur ut och förbi pappa och Eva-Marie. Måste kika in deras nya projekt - Göra om gillestugan.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Okej vad spännande!! :) Då har vi nog samma favoritämnen faktiskt :P



Haha jag är också en sådan som varit väldigt skeptisk till mental träning och sådant "trams", dock har jag helt ändrat åsikt nu när jag gjort det till en vana så kan verkligen rekommendera dig att prova :)



Tack så mycket!! :) Jo jag känner själv att jag gått ner, märker det tydligt i kläder och i hur mycket jag orkar :) Sen har även måttbandet visat att jag gått ner rätt många centimeter... ;)

2010-03-19 @ 12:32:23
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0