Fredagsstök

Jag vaknade på fel sida i morse, det hade kunnat bli en riktigt skitdag hemma i soffan. Men så började jag tänkte och insåg att jag inte ville ha en sån dag idag. Jag trängde bort de tråkiga tankarna och alla irritationsmoment och fokuserade på det som låg precis framför mig. Frukost och ett besök på gymet. Kroppen är fortfarande inte helt okej efter den evighetslånga förkylningen som aldrig verkar vilja ge sig, så det blev ett hyffsat lugnt pass på crosstrainern i en timme. Aboslut bättre än ingenting.

Nu har jag precis intagit lunchen, fick bli ett par våfflor idag också. Det är ju så gott. Nu är det dock dags att dra fram dammsugaren, moppen, dammtrasan och mer därtill för att få ett rent hem. Känns som ett bombnedslag här hemma. Blir skönt att få det fint till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0