Golf och trashtalk


Fina orkideén som jag fick av Mickes familj. Jag som älskar orkideér!

Vi har haft en supertrevlig kväll med Mickes föräldrar, Mia och Wilma här på middagsbesök. Vi for sedan ner till Duveholmshallen och spelade golf i deras nya golfsimulator. Det var riktigt roligt, tycker dock lite synd om Micke och Olle som faktiskt kan spela men som mest fick se oss andra spela halvkasst och det tog en himla tid för oss till och från att få fram bollarna. Men för att inte ha spelat golf så många gånger så får jag nog ändå säga att jag är skapligt nöjd med min insats. Kommer dock ha träningsvärk i ryggen i morgon, det känner jag redan. 

Wilma, tre år, stod dock för kvällens trashtalk;
Jag skulle just slå mitt slag och hade på slaget innan hamnat i vattnet. Fokus på bollen, böjda knän, ut med rumpan... hej och hå! Och så lagom som jag ska slå så hör jag bakifrån:
-"Madde, ska du fiska?"
Vad gör man annat än att skrattar åt denna kommentar. Söta unge. Men det var nog inte nog där. Vid nästa slag jag ska slå så kommer det igen;
-"Madde, ska du fiska igen?"
Tror jag ska lägga dessa kommentarer på minnet och ta fram dem igen då Wilma själv står och slår lite bollar med oss. Haha! Men som sagt, kan man annat än att skratta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0