Vi åker på spa!

Första helgen i juni är tanken att jag och Jenny ska spendera på spa. Vi skulle boka igår kväll men insåg tyvärr att bokning via nätet inte var möjligt, men snart är bokningen fixad och då har vi verkligen något att se fram emot. Kan inte annat tycka än att vi verkligen är värda detta. Jenny kommer då nästan ha klarat av sin första termin som lärare, jag kommer just ha avslutat min åttonde termin som student och vi båda kommer (förhoppningsvis) ha en vår bakom oss då vi förändrat mycket i våra liv till det bättre. Vi kommer båda ha haft en kämpig vår och vad är då inte bättre än att avsluta den tillsammans på ett spa. En plats där vi kan koppla av och njuta av stillheten.



Jag har gjort en deal med mig själv att inte handla några nya kläder förän jag gått ner alla mina kilon som jag vill gå ner. Att handla kläder under viktnedgången skulle enbart innebära bortkastade pengar eftersom kläderna ine kommer kunna användas när jag gått ner i vikt i alla fall. Och det är ju inte direkt så att garderoben ekar tomt just nu, så det går ingen större nöd på mig. Förutom två chinos som jag hittade på rean (50 kr/st) så har jag inte handlat på mig ett enda klädesplagg hittills detta år. Men inom ett par veckor kommer jag nog bryta detta. Jag behöver nämligen en ny bikini ( ja, jag behöver verkligen en då min andra gick sönder när vi kom hem från Kreta). Och nu har jag så hittat en kanonfin bikini som jag kommer unna mig och som jag kommer kunna strosa runt i när vi är på spa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0