6 maj

Vilken härlig vårdag. På min morgon promenad fanns de bästa vår/försommar tecken man kan tänka sig; bönderna körde på åkrarna med sina traktorer, husvagnarna börjar ställas upp på campingen, gräset klipptes i trädgårdarna och så solen som skiner såklart. Härligt, härligt!

Något annat härligt är mina mått som minskar månad för månad. Igår var det "mätnings-dag" vilket resulterade i en minskning på sammanlagt 10,5 cm över kroppen. Jag tror att jag sammanlagt ligger på lite mer än minus en halvmeter nu.

Nu ska jag ta med mig min bok om argumentation och sätta mig på balkongen i solen och njuta. Två flugor i en smäll helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men oj vad duktigt!!! Det är måååååånga centimeter!!

2010-05-09 @ 11:13:55
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0