Årets första glass


Tog en paus i pluggandet och njöt av årets första glass i solen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vad gott med glass. Var den god? Hur många pp?

2010-05-02 @ 15:53:41
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oooh vad mysigt det lät!! :D Undrar samma som ovanstående, var den god? :)



Sv: nej då, det lät inte ett dugg dumt! Det lät till och med lite som vad jag bestämt mig för att göra ;) Kanske kan jag acceptera dem om jag är nöjd med min kropp i övrigt? Och än lever jag med hoppet om att ordentlig träning kan göra underverk, så har jag tur kanske det kan ordna sig på egen hand? ;) För en operation är något som jag egentligen inte alls vill göra... :S Så den ligger i så fall flera år fram i tiden, när min träning inte gett några resultat och jag lyckats spara ihop lite stålar ;)

2010-05-02 @ 16:45:32
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0