Huvudvärk

Den senaste veckan har huvudvärken dykt upp som på beställning varje kväll, likaså är det ikväll. Det är oerhört irriterande och kvällshumöret blir inte det bästa. Jag känner mig trött och hängig och vill inte annat än att dra täcket över huvudet. Jag blir frågande till varför det sitter i så länge, varje kväll i en vecka snart. Vätska får jag i mig i mängder dagligen så det är absolut inte problemet. Bäddar i alla fall ner mig i soffan nu med en varm famn bredvid mig. Kanske kan det hjälpa, i alla fall för själen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Precis, håller med dig fullt ut. Jag älskar verkligen "bloggfenomenet". Så många vänner man fått genom bloggar och så mycket man tar med sig. Jag är superglad att jag började läsa bloggar och även började blogga själv. Det finns så mycket som man liksom inte tar upp med sina vänner, för att vi inte har tid att träffas/prata i telefon så ofta, men slå man bara igång datorn finns det hur många underbara människor som helst att prata med och jag tycker på något vis att det är mycket lättare. Man behöver liksom inte anpassa sig på samma vis utan man bara spottar ur sig allt och så lyssnar/läser den som vill. Så skönt.



Tack så jättemycket för tummhållandet. :) Jag längtar som en galning efter att rätt hus ska dyka upp. Hade varit som en dröm.



Åh, vad gott med isglass. Själv har jag varit dum nog att äta lite godis. Ajja Bajja. Får nog tusan bege mig ut och springa nån gång i veckan för att kompensera. Usch. Att man alltid ska få sån ångest och varför ska man alltid vara så dum att göra såna dumma saker som ger ångest?! Fullkomligt obegripligt. Jag vet ju bättre och jag skadar ju bara mig själv. suck. haha..



Hoppas du har en riktigt trevlig kväll!

2010-05-09 @ 21:24:11
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jobbigt med sån huvudvärk. :S Hoppas det släpper snart. Man vill ju inte annat än att gräva ner sig när man mår så. Usch.



Blä för den där ångesten. Undrar vad man ska göra för att bli av med den?! Egentligen borde det ju hjälpa att man slutar med allt som gör att man får ångest, men det är lättare sagt än gjort. Vet inte varför men det känns som att även fast man är taggad så här nära mål så trappar man ner på nått vis, även fast man inte vill. Jag försöker verkligen och vill ju så gärna komma i mål, men det är som om att hjärta, hjärna och kropp inte vill fungera tillsammans alls. :S

Känner du igen det eller är det bara jag som har så svårt att kontrollera mig själv?



Hoppas du har en riktigt bra start på veckan och att du slipper huvudvärken.

Kram

2010-05-10 @ 11:31:53
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0