Åter till träningen

Idag steg jag in på gymmet för första gången på två veckor. Det kändes verkligen i kroppen att det var ett tag sedan som jag rörde på mig ordentligt. Nu blev det visserligen "bara" en promenad på löpbandet men det var riktigt skönt. Bättre än inget alls. Bastun fick fart på den resterande förkylningen tror jag, hoppas den går över fortare nu.

I morgon blir det tidig uppstigning för en massa pluggande för lagom till lunch beger jag mig till mormor där det bjuds på lunch och sedan även fika på eftermiddagen eftersom hon fyller år. Förhoppningsvis hinner jag med lite plugg till på kvällen samt en te-stund med Jenny.

Nu blir det Greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0