Att inte känna smak

Åh, vad jag saknar att känna smak. Micke slängde ihop chokladbollar för en stund sedan. Mums, tänkte jag och högg in på en. Insåg lika fort att han kunde ha haft i precis vad som helst, för någon smak kände jag ju inte. Konstigast är nog ändå att äta glass. Bara kallt och konstig konsistens, ingen smak. Dock lent för halsen. Men får nog bli te hädanefter. Micke frågade just vad vi skulle äta ikväll, jag svarade att det faktiskt inte spelar någon roll. Är ju som sagt bara konsistensen som jag känner ändå. Så vi får se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det där låter inte alls kul. De gånger jag varit så sjuk är lätträknade så jag kan inte riktigt sätta mig in i det där, men det låter läskigt att bara känna konsistens men ingen smak. :( O när inte ens glass är något att ha, då är det illa. Glass brukar ju funka i "alla väder".

Som sagt, jag hoppas verkligen du kryar på dig.

KramKram

2010-11-09 @ 23:24:42
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har fått en bloggaward hos mig! :)

2010-11-10 @ 12:30:15
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0